Bags that arrive more than three hours before their flight are destined for the T5 bag store, which can hold almost 4000 at any one time. Once the flight time nears the bags are put back in to the system to make their journey to the aircraft. The T5 baggaDeliver Outstanding Services

Voor Vanderlande begeleidt Adigis de implementatie van het nieuwe service- en onderhoudsmanagement-systeem. Vanderlande is wereldwijd marktleider van bagage afhandeling systemen voor luchthavens en sorteersystemen voor pakket- en postdiensten. Het bedrijf is ook een toonaangevende leverancier van magazijn automatiseringsoplossingen.

Het wereldwijd in één systeem registreren, opvolgen, afwikkelen en analyseren van alle door klanten gemelde serviceverzoeken en incidenten is voor Vanderlande voorwaarde om haar groeistrategie voor de komende jaren te kunnen realiseren.

H_M_2717_smallOp planmatige wijze hebben de diverse interne project- en werkgroepen onder leiding van Vanderlande en Adigis (projectmanagement en business consultants) toegewerkt naar de eerste fase van de implementatie. Na een gedegen analyse en ontwerpfase is Vanderlande eerst gestart met de wereldwijde implementatie van Maximo Control Desk ter consolidatie van diverse servicemanagementoplossingen en de daaraan gekoppelde systemen.

In de volgende fase wordt de huidige onderhoudsmanagementoplossing samengevoegd met de nieuwe service-oplossing naar één Maximo-omgeving.

Het samen met Vanderlande ontwerpen van service- en onderhoudsprocessen, vormgeven van de organisatie en rollen, inrichten en ontwikkelen van de verschillende applicaties en interfaces en in beweging krijgen van de benodigde gedragsaanpassingen hebben tot dusverre geleid tot een succesvol resultaat. Op naar de volgende stap.